David Neo je ve společnosti UiPath vedoucím oddělení globálních služeb pro oblast Asie-Pacifik (APAC).

V Pekingské kanceláři UiPath v openspace začnou pípat notifikace WeChat. Je to upomínka, aby každý zaměstnanec vyplnil denní zdravotní průzkum – rychlý a snadný proces, který vyžaduje jen několik minut.

UiPath je jednou z mnoha společností v celém regionu APAC, která se řídí vládními doporučeními o dokumentaci denní tělesné teploty zaměstnanců. Mnoho vlád v regionu APAC doporučilo společnostem, aby každý den při vstupu do kanceláře dokumentovaly teplotu zaměstnanců a aby zaměstnanci pracující z domova nahlásili své cestovní plány a zdravotní příznaky svým zaměstnavatelům.

Těm, kteří upomínku v kanceláři UiPath v Bejingu nepřečetli, vyskočí znovu o hodinu později – tlačí zaměstnance aby vyplnil zdravotní formulář co nejdříve. Vzhledem k tomu, že aktuálně šíření koronaviru (COVID-19) vrcholí, je nutné, aby každý svůj zdravotní stav každý den aktualizoval.

V pozadí je shromažďován velký objem zdravotních dat (z průzkumů), organizován do reportů a analyzován neviditelným softwarovým robotem. Tento robot může být kritickou úsporou času a zlepšuje postupy screeningu zdravotního stavu společnostem v Číně – v epicentru viru COVID-19, odkud se rozšířil do celého světa.

Za tři měsíce od doby, kdy se poprvé objevily zprávy o epidemii, se COVID-19 rozšířil do více než 50 zemí, kde k 28. únoru 2020 bylo infikováno téměř 84 000 lidí a více než 2 800 mrtvých. Globální ekonomika také utrpěla a drasticky klesá obchod v různých průmyslových odvětvích, od cestovního ruchu po logistiku. Šéfka Mezinárodního měnového fondu (MMF) Kristalina Georgieva uvedla, že virus je právě teď „nejnaléhavější nejistotou“, před kterou světová ekonomika stojí. MMF „zhoršuje projekce globálního růstu kvůli viru“.

Je důležité si uvědomit, že jsme dnes lépe připraveni řešit globální zdravotní problémy, než tomu bylo v roce 2003, kdy epidemie závažného akutního respiračního syndromu (SARS-CoV) způsobila globální chaos.

Šestnáct let po epidemii SARS-CoV byla rychle zavedena opatření na zastavení šíření viru COVID-19. Tato opatření v Asii zahrnovala uvalení karantény, cestovní omezení a kontroly teploty na letištích, nádražích, nákupních centrech a jiných. Některé země a města včetně Hongkongu, který pozastavil vysokorychlostní železniční dopravu mezi městem a Čínou, jakož i všechny přeshraniční trajektové služby, uzavřely své hranice čínským návštěvníkům.

Po SARS-CoV se také technologie vyvinula rychlým tempem aby pomohla omezit šíření nemocí. Jedním z nástrojů, který má svět nyní k dispozici, je nový UiPath Health Screening Bot, který byl spuštěn v několika zemích APAC. Díky rozsáhlým zkušenostem s aplikací automatizace robotických procesů (RPA) při řešení náročných obchodních a sociálních problémů jsme vytvořili robota monitorujícího zdravotní stav, který dělá zdravotní kontroly ve společnosti méně otravné. Robot prostřednictvím softwaru odesílá a shromažďuje dotazníky a oddělení lidských zdrojů (HR) je může využít nebo přizpůsobit tak, aby vyhovovaly potřebám organizace. Pro ty, kteří nevyžadují řešení na míru, existují předpřipravené šablony, které lze snadno implementovat. To vyhovuje geograficky rozptýleným organizacím, které mají omezené zdroje, a umožňuje jim těžit z rychlé implementace.

Automatická reakce na zdravotní krizi

Náš robot Screening robot poskytuje řešení pro pracoviště v Asii, kde rostoucí počet společností začal umožňovat zaměstnancům pracovat z domova, aby se minimalizoval kontakt mezi zaměstnanci. Minimalizace kontaktu mezi zaměstnanci je zásadní při snižování rizika infekce.

Singapurská vláda dokonce jako přísné opatření oznámila „omezení pohybu“, které po dobu 14 dnů zakazuje svým občanům a držitelům dlouhodobých pasů, kteří se vrátili z pevninské Číny, opustit své domovy. I když je práce z domova bezpečnější, sledování zdravotního stavu zaměstnanců v takových podmínkách může být pro lidské zdroje náročným úkolem – zejména ve větších společnostech, včetně UiPath.

Dříve se od zaměstnanců UiPath očekávalo, že denně vyplní formulář pro aktualizaci svého zdravotního stavu. Museli ručně zkontrolovat své e-mailové schránky, což byl problém a formulář mohl být ztracen v záplavě jiných e-mailů. Někdy zas mohou zaměstnanci zapomenout dokončit takový průzkum, takže je pro HR časově náročné připomenout zaměstnancům, aby předložili své průzkumy. Zpoždění při podávání může také neúmyslně vést k uplynutí platnosti.

Dnes však robot vyšle průzkum a sleduje, kdo průzkum dokončil a kdo ne. Bot bude také proaktivně upomínat každou hodinu pomocí různých komunikačních nástrojů, jako jsou Slack, WeChat a WhatsApp. Tím se zaměstnancům lidských zdrojů uvolní čas na práci na jiných úkolech a zároveň se zajistí bezpečné pracovní prostředí.

Pomocí automatizace je možné systematicky zachytit zdravotní stav všech zaměstnanců. Robot upozorňuje zaměstnavatele na kohokoli, kdo má neobvykle vysoké tělesné teploty, což pomáhá společnostem rychleji reagovat na řízení a nápravu situace.

Klienti UiPath, jako jsou AIA, Pekingská IT Hyundai, Deloitte, Dongfeng Nissan a Doosan Group, zároveň uvedli, že UiPath poskytuje podnikům profesionální a spolehlivá řešení během epidemie COVID-19. Ještě důležitější je, že z dlouhodobého hlediska společnosti našli řešení end-to-end, které pomáhá automatizovat manuální operace a platformu UiPath Enterprise RPA propojuje interní a externí aplikace.

Udržování dat v dobrém pořádku

Náš robot Screening robot poskytuje řešení pro pracoviště v Asii, kde rostoucí počet společností začal umožňovat zaměstnancům pracovat z domova, aby se minimalizoval kontakt mezi zaměstnanci. Minimalizace kontaktu mezi zaměstnanci je zásadní při snižování rizika infekce.

Singapurská vláda dokonce jako přísné opatření oznámila „omezení pohybu“, které po dobu 14 dnů zakazuje svým občanům a držitelům dlouhodobých pasů, kteří se vrátili z pevninské Číny, opustit své domovy. I když je práce z domova bezpečnější, sledování zdravotního stavu zaměstnanců v takových podmínkách může být pro lidské zdroje náročným úkolem – zejména ve větších společnostech, včetně UiPath.

Dříve se od zaměstnanců UiPath očekávalo, že denně vyplní formulář pro aktualizaci svého zdravotního stavu. Museli ručně zkontrolovat své e-mailové schránky, což byl problém a formulář mohl být ztracen v záplavě jiných e-mailů. Někdy zas mohou zaměstnanci zapomenout dokončit takový průzkum, takže je pro HR časově náročné připomenout zaměstnancům, aby předložili své průzkumy. Zpoždění při podávání může také neúmyslně vést k uplynutí platnosti.

Dnes však robot vyšle průzkum a sleduje, kdo průzkum dokončil a kdo ne. Bot bude také proaktivně upomínat každou hodinu pomocí různých komunikačních nástrojů, jako jsou Slack, WeChat a WhatsApp. Tím se zaměstnancům lidských zdrojů uvolní čas na práci na jiných úkolech a zároveň se zajistí bezpečné pracovní prostředí.

Pomocí automatizace je možné systematicky zachytit zdravotní stav všech zaměstnanců. Robot upozorňuje zaměstnavatele na kohokoli, kdo má neobvykle vysoké tělesné teploty, což pomáhá společnostem rychleji reagovat na řízení a nápravu situace.

Klienti UiPath, jako jsou AIA, Pekingská IT Hyundai, Deloitte, Dongfeng Nissan a Doosan Group, zároveň uvedli, že UiPath poskytuje podnikům profesionální a spolehlivá řešení během epidemie COVID-19. Ještě důležitější je, že z dlouhodobého hlediska společnosti našli řešení end-to-end, které pomáhá automatizovat manuální operace a platformu UiPath Enterprise RPA propojuje interní a externí aplikace.

Kontaktujte nás

1 + 14 =